30 Haziran 2009 Salı

Bende Ehliyet Alıyorum


Biliyorum yine sessiz sedasız ortalardan kayboldum ama sınava hazırlanırken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.1 aydır kursa gidiyorum ve bilgisayarın başına sadece test çözmek ve cd'den ders dinlemek için oturabiliyorum.
Fırsat buldukça eşimden araba kulanmayı öğreniyorum.Gerçi kurstaki direksiyon hocamız erkeklerden öğrenmeyin, daha çok kafanızı karıştırırlar dese de elimiz mahkum, bol bol pratik yapmam gerek.Şimdilik trafiğe tam olarak çıkamasakta fena sayılmayız.
Temmuzun dördünde yazılı sınavım var, bu hafta çok sıkı çalışmalıyım.

Bir süredir bloğuma tarif ekleyemedim, sırada bekliyorlar hepsi ama 1 hafta daha bloğumdan uzakta olucam, benim için dua edin olur mu?

11 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

sınavında kolaylıklar diliyorum arkadaşım.

harosa dedi ki...

hadi bakalım canım kolay gelsin hayırlı olsun
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bol şans ....

gelincik dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı umarım istedigin başarıyla alırsın sınavlarında başarılar dilerim .
bende çok istiyorum bakalım ne zaman kısmet olacak gerçi arabımızda yok ama olsun ben ehliyetimi alayımda bir kenarda dursun elebet bir gün arabada alırız:))

hanife dedi ki...

Allah yardımcın olsun kolaylıkla alır kazasız belasız kullanırsın İnşaAllah

fatma dedi ki...

ALLAH yardımcınız olsun başarılar

UÇURTMA;) dedi ki...

hayırlı olsun, çok kolay kazanırsın,

Sevde dedi ki...

Canım arkadaşım;

Mevlam hayırlı beraat almanı nasib eylesin güzel arkadaşım...
Gecen mübarek olsun...
Sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Bu arada umarım hayırlısıyla ehliyetini almışsındır... Selam ve sevgiler canım.

seyabb dedi ki...

Hayırlı olsun.Bende eşimden haleeeeeeeeeennnnn direksiyon dersi alıyorum.Gittikçe iyiye gidiyorum fakat bunu bir eşim itiraf edip kabullenmiyor.Kurs üccretleri ne kadar ve kursa yazılmadan önce ön hazırlık ne yapmalıyız hangi kaynakları kullanabiliriz?

kutsalsofra dedi ki...

şimdiye ehliyetini almışındır,hadi hayırlısı olsun,
benimki eskidi 15 snelik,eşimin trafikçi olduğunu bilenler torpille almışındır diyorlar ama vallahi hakkımla aldım,trafikten aldım ben 1996 sene sine kadar trafiklerden ehliyet alınıyordu...
çokda işe yaramıyor,benim arabam yok,eşimde ayda ya 2 defa ya 3 defa verir anahtarı...
saglık olsun bakalım,
izleyicilerin arasında 37 no ile yerimi aldım,beklerim canım sevgiler