20 Şubat 2008 Çarşamba

Patates Salatası



Patates salatasını ilk yediğim de, çok güzel pastalar yapan bir komşumuzun evinde, kalabalık bir ortamdaydım.O yüzden midir bilmem tek başıma yapıp yediğim zaman tadını hiç alamam.Patates salatası bana hep o komşumuzu hatırlatır.Bütün mahalle o teyzemizin yaptıklarına bayılırdık, kulakları çınlasın...

Malzemeler:
5 orta boy patates
1 domates
1 yaprak kara lahana
Yarım demet maydanoz
3 dal yeşil soğan
1,5 tatlı kaşığı pul biber
Yarım çay kaşığı karabiber
Yeterince tuz, limontuzu ve sıvı yağ.

Yapılışı:



Haşladığım patatesleri ve domatesi küp küp doğradım.Kalan malzemeleride ince ince doğradım.Baharatları da ekleyip karıştırdım.




AFİYET OLSUN




2 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERCİM. BEN DE BAYILIRIM PATATES SALATASINA. HOŞLUKLARLA DOLU BİR GÜN DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.